2013. augusztus 1., csütörtök

Hozd magad formába pár nap alatt!



A nyár a különböző diéták kipróbálásának időszaka. A nők hirtelen megbolondulnak és nem létező zsírpárnákat vélnek felfedezni egyes testrészeiken. Ilyenkor valahogy mindenki szebb, formásabb és vékonyabb akar lenni annál, mint az év többi részében… Mindezt általában villámgyorsan, komolyabb erőfeszítések nélkül akarják elérni… Bevallom, én is egy vagyok a sok ilyen nő közül, de én már túlestem a próbálkozós időszakon. A méregtelenítésre esküszöm!

Ha úgy érzem túlzásba vittem a nehéz ételeket, beiktatok egy 3 napos léböjtkúrát, ami nem egy tipikus fogyókúrás módszer, sokkal inkább egy méregtelenítésről és salaktalanításról szóló kúra, ami után könnyebbnek, szebbnek érzem magam. 

Mindez nem csalás, nem ámítás. 3 nap alatt akár 2 felesleges kilótól is meg lehet szabadulni!
Annyi a teendő, hogy a szilárd táplálékot száműzni kell az étrendből, és helyette csak és kizárólag zöldség- illetve gyümölcsleveket, különböző gyógyteákat, és szénsavmentes ásványvizet lehet inni. Így a koplalás is elkerülhető, hiszen a szükséges energiához, vitaminokhoz és ásványi anyagokhoz hozzájut a szervezet, csak más formában. 

A léböjt alatt a nehéz fizikai munka (beleértve az edzést), a kávé, a cigaretta és az alkohol tiltólistán vannak! 

Fontos még:

  •  3 napnál tovább ne böjtölj!
  •  A léböjt előtt és után tarts annyi átmeneti napot, ahány naposra tervezed a kúrát! Ez azt jelenti, hogy fokozatosan vond ki a szilárd ételeket az étrendedből, majd a léböjt után se rohamozd meg egyből a hűtőt! ;)
Vivi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése