2013. június 19., szerda

Beauty: Mutatós körmök könyvmolyoknak

A következőkben bemutatok Nektek egy nagyon mutatós és egyszerű, tényleg megcsinálható körömdíszítési technikát! Alapjában véve nem vagyok túl jó az ilyen dolgokban, kicsit az a két balkezes-lábas típus lennék, de erre még én is képes voltam, s egy-két órával ezelőtt el is készült a nagy mű.

Ennek a technikának köszönhetően magadon viselheted a betűt, ami egy könyvmolynak oly sokat jelent. Remek marketing eszköznek is bizonyul, hiszen ezáltal mintegy reklámozhatod, hogy az olvasás milyen hasznos és menő dolog is tud lenni.

Szükséged lesz egy - véleményem szerint - világosabb lakkra, amin jól látszik majd a nyomtatott szöveg, alkoholra, vagy most előbányászhatod az ajándékba kapott, picikét büdösebb parfümöket, újságpapírra és átlátszó lakkra. Én egy essence nude glam lakkal kísérleteztem, azonban nem ajánlanám, mivel kicsit sűrűbb és nehezen szárad. 


Gyorsan elkészíthető, azonban ügyelj rá, hogy kétszer fújj rá alkoholt, vagy parfümöt, mert máskülönben elmaszatolódik a betű, miközben átkened átlátszó lakkal.

/A videó természetesen nem saját tulajdon/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése