2013. április 28., vasárnap

Weekend

A pénteki napom azzal telt, hogy átutaztam az országot, és meglátogattam a nővéreméket Szegeden. Úgy döntöttem most már elég a folytonos idegbajból, idegrohamokból és hiábavaló telefonálgatásokból. Nem varrok felesleges terheket a nyakamba, elég lesz a záróvizsgára és a maradék beadandóra koncentrálni az elkövetkezendő időszakban. Semmi sem szegi kedvem, mert bár a napokban abbahagytam egy újságírói munkát amit 2,5 hónapig csináltam, ha minden jól megy nemsokára újfent írhatok, viszont ezúttal normális keretek között. Mindig van más mód, lehetőség, csak keresni kell. Számtalanszor jut eszembe, hogy voltam már mennyivel de mennyivel reménytelenebb helyzetben is, de a sors idővel minden bukásért, kudarcért kárpótol. No de. Szeged. Kénytelen voltam pár nap pihenőt beiktatni, ki kellett szakadnom a szombathelyi problémák köréből, magam mögött hagyni most mindezeket. Május 10-én terveim szerint részt veszek a DUE sajtófesztiválon. Neveztem a Kiss Ádám interjúmat, és ha helyezést nem is hozok el, mindenképpen szeretném látni, már régóta készülök ellátogatni e célból Budapestre, remélem most valóban esélyem nyílik rá. Sok mindent láthat az ember egy ilyen helyen. Szerdán érkezem vissza feltehetőleg Szombathelyre, addig még beadandók írása szerepel a napirenden, cikk és jegyzet írása, babázás, arról majd lehet, hogy hozok képeket is. Addig is minden jót, Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése