2013. április 22., hétfő

Start something new

Nem tudom miért tettem, hogy új blogot hoztam létre. Na jó, annak ellenére, hogy röpke pillanatok alatt kész lett, már régóta úgy éreztem, hogy magam mögött kell hagynom azt a blogot, amin keresztül, ami által Én is felnőttem. Bár az is lehet, hogy mégsem fejeztem be teljesen.Valami új kell, hiszen már jó ideje egy másik életszakaszba léptem. Az az igazság, hogy kényelmes vagyok, mivel a blogspot kezelőfelültetét már ismerem, annak ellenére, hogy nem tud sok mindent nyújtani, egyszerű és praktikus. Nem ígérek semmit, Tőlem  azt hiszem már mindenki megszokhatta, hogy sosem szabad feladni, ezek után is lesznek napi lélekemelők, jegyzetek, ami éppen jön. Lassan végzek az egyetemen, így valószínűleg már több időm jut ilyesmire, és kell is, hiszen új irányba szeretném terelni a körülöttem lévő eseményeket. Sok tervem van, de szinte az összes folyamatban, vagy jelenleg túl nagy volumenűnek érzem, így még nem árulnám el. Úgy érzem a 2013-as év az én évem lesz, és ha néha kínkeserves körülmények között is, de akkor is mindent meg fogok tenni azért, hogy ha nem is minden, de a lehető legtöbb vágyam testet öltsön. Akik ismernek azoknak nem mutatkozom be, akik még nem : Bogi vagyok. Remélem tetszik majd nálam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése