2013. április 24., szerda

Obstacles

Az akadályok már pedig azért vannak, hogy leküzdjük őket. Nem számít hogyan, mikor és honnan érkeznek, mert általában a legváratlanabb pillanatokban szakad ránk. Amikor már eléggé abba a hitbe ringattuk magunkat, hogy a jelenlegi boldog és sikeres állapot tartós lehet. Azonban ez sosincs így. Egy idő után mindig jön a hideg zuhany és szembesülsz a rideg és kegyetlen valósággal, miszerint mindenki a saját érdekeit nézi.Amióta világ a világ. Ha belegondolunk, végülis ez így van rendjén. Mindenki a saját betevőjét keresi nap, mint nap meg. Miért foglalkozna valaki veled? Az, hogy vannak olyan emberek, akik mintha azért lennének, azért kerülnének az utadba, hogy még nehezebbé tegyék az egyébként is bonyulult szálakat, tesztelhetik, hogy meddig bírod. Nálam jelenleg most egy hasonló megy végbe. De már réges-régen megálmodtam mit fogok csinálni, mi szeretnék lenni, és már most közölném a "jó akaróimmal" és akik távolról is azon vannak, hogy bukjak el, hogy nem azért költöztem el Salgótarjánból, hogy egy ilyen kis idő után bedobjam a törölközőt. Sok dolgot feladtam már, például nem futottam be nemzetközi ritmikus gimnasztika, versenytánc karriert, vagy nem lettem színésznő, de ezt az egyet senki sem veheti el Tőlem. Az írás számomra mindig is olyan alapvető dolog volt, ami nélkül nem tervezek élni a jövőben. És kész. Ha kell az összes újsághoz egyenként küldöm el az önéletrajzom, és kopogok be hozzájuk, hogy már igenis én kellek nekik. Amennyiben ez kell, meg fogom tenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése